Hyvä uni

Eväät Hyvään Uneen ja apua unettomuuteen

Miten selvitä ainaisesta väsymyksestä? Arki on niin täynnä tekemistä, että omaa aikaa ei helposti jää, jolloin se tulee otettua unen ajasta. Henkisen ja fyysisen palautumisen tila, jota uni tarjoaa parhaimmillaan, kutistuu huomaamatta. Väsymyksen kierre on valmis.


Univaje hiipii hiljalleen arkeen, sitä ei ensin tunne. Siitä tulee vähitellen normitila, jota ei huomaa haitaksi. Se vaikuttaa kuitenkin huomaamatta lähes jokaiseen elämän osa-alueeseen: terveyteen ja hyvinvointiin, muistiin, oppimiseen, energiatasoon, suorituskykyyn, mielialaan, sosiaaliseen kanssakäymiseen, ulkonäköön, urheilutuloksiin ja hedelmällisyyteen. Tutkitusti se myös ennaltaehkäisee monia sairauksia.

Vaikka emme noudattaisikaan kaikkia hyvän ravinnon ohjenuoria tai emme liikkuisi terveyssuositusten mukaisesti, pysymme kuitenkin suhteellisen hyvinvoivina ja terveinä. Sen sijaan jos tingimme unesta, sen laadusta ja pituudesta, siitä on nopeasti seurauksena yllämainittuja haasteita. Ja meitä on paljon. Joka viides suomalainen kärsii pitkäaikaisesta unihäiriöstä ja yli 300 000 käyttää säännöllisesti unilääkkeitä. Tähän haluan omalta osaltani tuoda helpotusta ja auttaa Sinua löytämään eväät Hyvään Uneen.

Oli syy väsymykseesi elämäntilanteesi aiheuttama univaje tai tahaton unettomuus, uskon voivani auttaa Sinua löytämään Hyvän Unen avaimet. Suurin osa meistä pystyy vaikuttamaan omaan nukkumiseensa arkielämän pienillä valinnoilla. Siksi Aurinkotuulen Hyvä Uni -henkilökohtaisen valmennuksen avulla löydämme yhdessä juuri Sinun arkeesi sopivat Hyvän Unen avaimet! Saat rahasi takaisin, jos et saa helpotusta uneesi.

Tarjoan myös laadukkaita ja helposti ymmärrettäviä luentoja unesta ja kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista.